Animation | Optiek Lacroix
Optiek Lacroix viert haar tweede verjaardag. Een animatie met zachte maar feestelijke vibes zet deze boodschap in de kijker op sociale media.

Branding | SmartData
Het fictief bedrijf SmartData is klaar om hun wereldwijde doelgroep aan te spreken. Het enige dat ontbreekt is een nieuwe frisse huisstijl... Kitspirations to the rescue!

Branding | Stick-it
Design dat blijft steken, dat was de insteek voor de branding van stick-it! Een design studio waarvan de branding volledig werd uitgewerkt als schoolopdracht.

Branding | Vidiots
Licht, camera en .... actie! Voor deze start-up, die creatieve video installaties uitwerkt, werd een branding opgemaakt.

Brochure
“She aims over the top”- en zo dus werd voor Coraima een persoonlijke branding met modellen portfolio opgemaakt.

Folder | SmartData
Gloednieuw is de branding, wervelend is de folder. Met deze 3-luik verrast SmartData hun wereldwijde cliënteel met hun nieuwe branding.

Magazine
Een schoolopdracht waarbij verdiepen in twee-wielers nodig is. De opdracht luidde namelijk:
vormgeving van het fietsmagazine ‘Velodroom’.

Poster | Expo MijnLeuven
MijnLeuven organiseert een expo te midden van corona-tijd. Kitspirations werkt een posterreeks uit over de wildste dromen. Waar droomde jij van in quarantaine?

Poster | Optiek
Elke maand een nieuw concept, want Optiek Dutrannoit heeft telkens iets anders te vertellen.
Met de unieke posters in het straatbeeld komt de boodschap goed aan

Poster | Optische Illusie
Multifocale brillenglazen geven tegenwoordig ook een breed beeld, dat is zeker geen illusie! Om deze boodschap te verspreiden ontwierp Kitspirations deze poster.

"
"
De samenwerking met Kit is reuze. Altijd heel enthousiast en positief, komt ze steeds met nieuwe en creatieve voorstellen, die ze steeds mooi afwerkt. Kit is de tip, Kitspirations is de naam.